Průzkum PricewaterhouseCoopers pro ICF

  • Zaměstnanci mající zkušenost s koučinkem jsou obvykle spokojenější
    v organizaci, cítí se více podporováni ve své práci, více se cítí být součástí organizace a jsou k ní loajálnější.
  • Na úrovni celé firmy se to pak v dlouhodobém trendu projeví snížením fluktuace, zvýšením retence klíčových pracovníků či zlepšením celkových výsledků průzkumu spokojenosti zaměstnanců.
  • Velká většina klientů (82,7 %), kteří měli zkušenost s profesionálním koučinkem, hodnotila, že byli s koučováním „velmi spokojeni“.
  • Naprostá většina klientů (96,2 %) uváděla, že by za stejných podmínek určitě opět využili koučink. Tento působivě vysoký výsledek hodnocení spokojenosti s profesionálním koučinkem koreluje s významným návratem investic (ROI) společností a jednotlivců, kteří využívají koučink.
  • Výsledky celosvětového průzkumu ukazují, že median (střední hodnota) návratnosti investic byl 700 % čili sedminásobek investice do koučinku. > Všichni účastníci průzkumu, u kterých mohl být ROI spočítán (68 % na úrovni jednotlivců a 86 % na úrovni společnosti), uváděli, že návratnost jejich investic byla nejméně 100 %. * Zdroj: ICF Global Coaching Client Study,
    v roce 2008 zpracovaly PricewaterhouseCoopers a Association Resource Centre Inc. pro ICF. Data od více než 2100 klientů koučinku z 64 zemí celého světa, včetně České republiky.


Pro objednání ukázkového sezení klikněte ZDE.